welcome to aini nordin blog

Epalocians Family

Epalocians Family

Sunday, April 19, 2009

Hindustan Film [part 1]

hurmm.. tiba2 teringat zaman2 aku minat hindustan dulu. time tu memang giler2 hindustan betul. tapi sume ni bermusim la.. now aku xbrape minat sangat. tapi dulu setiap kali kuar cita baru2 sure aku beli cd. coz kadang2 cita hinduatan ni leh isi masa lapang gak. boleh nangis puas2 la jugekk.. banyak filem hindustan yang aku da tgok. so now nak share la ngan sape2 yang jenguk blog aku. ni adalah antara koleksi filem2 hindustan yang aku minat & aku suka tengok. another reason kenapa aku suka sangat tengok hindustan ni sebabnya lagu2 dorang best2 wlaupun miming je.. ada romantik songs, funny songs & etc.. malas nak cita panjang la. maybe ada antara favourite film aku kat bawah ni ada antara korang sume minat. so sape yang minat hindustan tu sure tau kan?? hehehe...




KASOOR

1st filem yang aku minat sangat filem KASOOR. cita ni mmng best & menarik sangat. lakonan AFTAB & LISA. lagu2 from this film pun not bad la. cita ni mmang interesting & bila tengok cita ni sure tertunggu2 pe jadi finally. nak tau kena tengok la dulu baru tau best ke tak..




RAAZ

2nd filem pilihan aku filem RAAZ. filem seram yang dilakonkan oleh BIPASHA & DINO. romantic film for me. seram pun ya jugekk filem ni. kisah sebuah rumah berhantu yang jadi honeymoon choice from the hero & heroin.




MUJSE DOSTI KAROGE

3rd filem pilihan aku lakonan hero tinggi lampai, HRITIK ROSHAN, KARENA KAPOOR & RANI. sape yang nak tau betapa besar pengorbanan seorang sahabat tengok la cita ni. sure korang yg gurl nangis2. coz sedih sangat. dalam cita ni banyak sangat sacrifice from someone who call FRIEND...





HAR DIL JO PYAR KAREGA
other filem pilihan aku lakonan hero sexy, SALMAN KHAN, RANI & PREITY ZINTA. nice & sweet film for me la. lagu pun xkurang best nya. percintaan 3 segi. omg.. bestnya.. ada jugak diselitkan unsur2 pengorbanan dari beberape pihak.
p/s : sape yang start tengok & mula minat sure melekat terus nak tengok cita2 hindustan nie. tapi xtau plak kalo jenis yang xminat tu kan.. hehehe.. i will update for part 2 pulok..