welcome to aini nordin blog

Epalocians Family

Epalocians Family

Friday, July 17, 2009

my dream after Raya

aku ada azam untuk dapat kan sesuatu hasil titik peluh aku sendiri. ada 2 barang yg aku memang nak sngat2 dari dulu.. hope this year all dreams aku come true.. aminnn...






first : aku nak sngat ada Apple Ipod Nano ni. hrtu aku pegi Lot 10 hrga dia 1 set ngn headphone with 8gb RM 599. murah giler. insyalah kalo ckup duit smpnan aku nk bli ni. color pe cntik ekk??





second : aku nak sngat this camera. snang ckit. actualy kualiti picture nya pn cntik. n leh gna dlam gelap or trang. best pn best. but hrga very the mahal ok. RM 3000 +++. huh insyalah ada duit t aku beli la.

p/s : demi mndpatkan ape je yg aku nak aku akn scrfice untk dpat kn nya. doa2 kn aku dpat mmiliki kedua2 nya yer.. actualy saje nk rsa smethng hsil sndri.. Allah sntiasa dngar doa kita. insyalah akn dkbulkan..