welcome to aini nordin blog

Epalocians Family

Epalocians Family

Wednesday, August 26, 2009

SELAMAT MENYAMBUT KEMEDEKAAN

1991 bulan Mac aku dilahirkan di Negeri Johor & di Negara Malaysia tanah tumpahnya darahku. aku merupakan anak sulung dari pasangan Nordin & Zaini. aku mendapat pendidikan sekolah rendah di Sek Ren Kebangsaan Abdullah. seterusnya aku mendapat pendidikan menengah di Sek Men Keb Tengku Mahmud Iskandar.

setiap tahun akan ad negara2 luar yg aku lawati sprti Melbourne, Indonesia, Singapore & sewaktu dngannya. tetapi pada aku negara aku tetap mnjdi negara yg kaya dgan tmpat plncngan yg indah2. wlaupn ngara luar ada tmpat2 yg Malaysia tak da tapi Malaysia ttap mnjadi medan plncngan yg popular & bebas dari peperngan. mngkin ada yg bangga dpat jdi wrga Thailand, wrga Indon, wrga Vietnam, tapi aku bngga jdi wrga Malaysia. kenapa??? hnya org yg mmpnyai smngat cntakn negara je yg tahu..

aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN KE-52. semoga Malaysia sntiasa aman, makmur & bebas dari peperangan.. SELAMAT HARI LAHIR JUGA KEPADA ANAK2 MERDEKA IAITU YANG LAHIR PADA 31 OGOS & DALAM BULAN OGOS ( bulan kemedekaan ).