welcome to aini nordin blog

Epalocians Family

Epalocians Family

Friday, June 12, 2009

dilanda wabak termenung


orang kata kalo termenung ni ingat si dia la.. but aku termenung bukan kerana sesiapa. tapi aku mengenangkan nasib diri ku ini.. pelbagai dugaan yang menimpa hidupku ini. kadang2 aku tak terdaya untuk mengharungi segala2 liku2 yang amat berat untuk aku jalani.. huh da mamai da ni..



monyet pun suka termenung.. sebabnya dia berfikir masalah yang akan dihadapi sepanjang hidupnya. tentang rumahtangga, nafkah untuk keluarga & banyak lagi. mungkin juga dia memikirkan bila dia akan meninggalkan dunia yang penuh pancaroba ini. dia pun da tua. tentu la pikir hari mati je..


termenung kadangkala menjadi hobi kepada remaja, dewasa & orang tua. ia juga kadangkala menjadi 1 tabiat kepada mereka. kerana mereka ditimpa pelbagai dugaan.. sabar je yer...




ni mesti termenung sebab tak dapat makan or baru lepas ngawan tapi kucing betina tu menolak mentah2 cinta nya.. bawak2 bersabar yer Pak Cing..


aku sedang termenung memikirkan masa depan & biarkan la aku termenung sepuas hati aku. aku tak mau ada yang mengganggu kosentrasi sewaktu aku sedang termenung.. leave me alone..