welcome to aini nordin blog

Epalocians Family

Epalocians Family

Saturday, June 6, 2009

website Akim FC

after aku dengar akim nyanyi lagu I'm Yours by Jason Mraz haritu terus aku suka kat si Akim ni.. suara dia pun leh tahan gak.. aku pun da join FC dia. insyalah akan datang aku nak join event FC dia plak if ada.. sesekali ubah angin plak kan.. tukar2 FC ni best gak. but aku tetap available in Dafi FC. so kat bawah ni ada beberapa tempat yang korang yang minat akim nak tau pasal akim.. just klik kat banner2 kat bawah ni terus leh check in. hehehe.. I'M YOURS.. aku pun salah sorang fans Hafiz gak.. hahaha...




facebook



gafimmers forum



portal komuniti


gafimmers chat



blog



p/s: aku tak suka ngan AJK tertinggi 1 FC ni yang over dari artis FC tersebut. ermm ingat2 la sikit korang tu just penggerak FC tu je. jangan berlagak bagus n lebih sangat dari artis FC tersebut. elok2 ramai fans t tinggal 2 3 orang je. aku bukan nak cari musuh or wat tapi just xsuka orang2 yang perasan bagus je.. so sape makan kuah kari dia la yang terasa kari nya yer.. tapi pape pun aku tetap salute pada artis FC tu. xsma perangai cam AJK2 dia. gud2...